Cum poți beneficia de service

În eventualitatea nedorită în care întâmpini probleme legate de funcționarea produsului tău Apple, apelează la un furnizor autorizat pentru service în garanție și post-garanție, precum și pentru diverse servicii de instalare, configurare, mentenanță, depanare ș.a.m.d.

Asistența Apple

Înainte de a apela la un centru de service Apple, vizitează site-ul “Asistență Apple oficială”, unde poți găsi răspunsuri la multe întrebări legate de produsul tău, poți verifica stadiul garanției și poți afla detalii despre programele de extindere a serviciilor de înlocuire și reparații.

Apple Authorised Service Provider

Dacă nu ai găsit online o rezolvare simplă a problemei, contactează un AASP. Acești parteneri dispun de tehnicieni certificați și oferă servicii la cele mai înalte standarde de calitate, utilizând proceduri, instrumente și piese de schimb furnizate direct de Apple.

Procedura de garanție pentru accesoriile de la terți producători

Accesoriile și celelalte produse non-Apple nu trebuie duse la un centru de service. Dacă întâmpini probleme legate de accesoriu de la un terț producător, în perioada legală de garanție, procedura este foarte simplă. 

Apple Autorised Service Provider

Cordon Electronics

București
Calea Moșilor 306, Sector 2
0730 616 111
mosilor@cordongroup.ro
www.cordongroup.ro

Depanero

București
Soseaua Orhideelor Nr.27-29
0742 726 843
service@depanero.ro
www.depanero.ro

iSTYLE Service

București
Cladirea Grawe din Str. Vulturilor nr. 98, Parter, sector 3, București
0747044750
service@istyle.ro
www.istyle.ro

iSTYLE Băneasa

București
Baneasa Shopping City
Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 42D
0757026021
baneasa@istyle.ro
www.istyle.ro

iSTYLE Timișoara

Timișoara
Iulius Mall
Strada Aristide Demetriade, nr. 1
0753010227
timisoara@istyle.ro
www.istyle.ro

VOX FileMaker Solutions

Timișoara
Strada Alba Iulia, nr. 2, Palatul Culturii,
0256 244 205; 0786 978 673
office@voxstore.ro
www.voxstore.ro

Garanția pentru accesoriile terțe

Dacă întâmpini probleme legate de un accesoriu de la un alt producător decât Apple, contactează comerciantul de la care l-ai cumpărat. În baza facturii sau bonului fiscal de achiziție, comerciantul va stabili stadiul garanției produsului. Dacă produsul este în perioada de garanție (uzual 2 ani pentru persoane fizice și 1 an pentru persoane juridice), comerciantul îți va schimba produsul cu altul similar (în limita posibilităților) sau îți va rambursa contravaloarea produsului. În acest caz, nu este necesar să contactezi un centru de service Apple și nici distribuitorul.


© Copyright 2019 Apcom IT Distribution. Toate drepturile rezervate