Cum poți beneficia de service

În eventualitatea nedorită în care întâmpini probleme legate de funcționarea produsului tău Apple, apelează la un furnizor autorizat pentru service în garanție și post-garanție, precum și pentru diverse servicii de instalare, configurare, mentenanță, depanare ș.a.m.d.

Asistență Apple (online)

Înainte de a apela la un centru de service Apple, vizitează site-ul “Asistență Apple”, unde poți găsi răspunsuri la multe întrebări legate de produsul tău, poți verifica stadiul garanției și poți afla detalii despre programele de extindere a serviciilor de înlocuire și reparații.

Asistență Apple (telefon)

Dacă ești un client final și ai o întrebare specifică legată de produsul tău Apple, poți apela telefonic numărul 0800 400138 , în limba română sau ucraineană, Centrul de contact pentru România. Înainte de a suna, este indicat să ai la îndemână numărul de serie.
Доступна підтримка Українською

Apple Autorised Service Provider

Dacă nu ai găsit online o rezolvare simplă a problemei sau ți-a fost recomandat telefonic, contactează un centru de service autorizat. Acești parteneri dispun de tehnicieni certificați și oferă servicii la cele mai înalte standarde de calitate, utilizând proceduri, instrumente și piese de schimb furnizate direct de Apple.

Cordon Electronics

București
Calea Moșilor Nr. 306
0730 616 111
mosilor@cordongroup.ro
www.cordongroup.ro

Depanero

București
Soseaua Orhideelor Nr. 27-29
0742 726 843
service@depanero.ro
www.depanero.ro

iSTYLE Service

București
Cladirea Grawe, Str. Vulturilor Nr. 98
0747044750
service@istyle.ro
www.istyle.ro

iSTYLE Băneasa

București
Baneasa Shopping City
Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 42D
0757026021
baneasa@istyle.ro
www.istyle.ro

iSTYLE Timișoara

Timișoara
Iulius Mall
Strada Aristide Demetriade, nr. 1
0753010227
timisoara@istyle.ro
www.istyle.ro

VOX FileMaker Solutions

Timișoara
Strada Alba Iulia, nr. 2, Palatul Culturii,
0256 244 205; 0786 978 673
office@voxstore.ro
www.voxstore.ro

Garanția pentru accesoriile terțe

Accesoriile și celelalte produse non-Apple nu trebuie duse la un centru de service. Dacă întâmpini probleme legate de accesoriu de la un terț producător, altul decât Apple, contactează comerciantul de la care l-ai cumpărat. În baza facturii sau bonului fiscal de achiziție, comerciantul va stabili stadiul garanției produsului. Dacă produsul este în perioada de garanție (uzual 2 ani), comerciantul îți va schimba produsul cu altul similar (în limita posibilităților) sau îți va rambursa contravaloarea produsului.

© Copyright 2023 Apcom IT Distribution. Toate drepturile rezervate